PERSONEL VE ÖĞRENCİ TAŞIMACILIĞI
20 yıllık deneyimle günlük 50.000’den fazla kişiye servis ve ulaşım hizmeti sağlıyoruz.
FİLO ARAÇ KİRALAMA HİZMETLERİ
Kurum ve kuruluşların ihtiyaçlarına göre orta ve uzun vadeli filo kiralama faaliyeti gerçekleştiriyoruz.
İŞ MAKİNESİ KİRALAMA HİZMETLERİ
Hayatın her alanına dokunan geniş hizmet yelpazesiyle inşaat ve sanayi sektörünün ihtiyaçlarına cevap veriyoruz.
GIDA NAKLİYE VE DAĞITIM HİZMETLERİ
Lojistik sektörüne yaptığımız yatırımlarla hayatı kolaylaştırıyor, gıda sektörünün önemli bir ihtiyacını karşılıyoruz.
YURT DIŞI TOPLU TAŞIMA HİZMETİ
Sektörel deneyimle yurt dışına hizmet ihracatı yaparak, metrobüs ve otobüs hattı işletmeciliği gerçekleştiriyoruz.
SEYAHAT ACENTESİ İŞLETMECİLİĞİ
Yeni keşifler ve keyifli yolculuklar için uygun ve güvenilir seyahat acentesi hizmeti veriyoruz.
KÜLTÜREL AMAÇLI GEZİ ORGANİZASYONLARI
Dünya küçülsün, ufkunuz genişlesin diye tarih, kültür ve doğa gezileri organize ediyoruz.
KAMP ORGANİZASYONLARI
Doğanın kalbinde huzuru tatmanız için aile ve arkadaş gruplarıyla kamp faaliyetleri gerçekleştiriyoruz.
MESİRE YERİ İŞLETMECİLİĞİ
Sevdiklerinizle keyifli ve lezzetli anlar geçirmeniz için tabiatın içinde mekânlar sunuyoruz.
BİNA VE BÜRO TEMİZLİK HİZMETLERİ
Sağlıklı ve hijyenik çalışma ortamları için işyeri, ofis ve bürolarınızın temizliğini yapıyoruz.
YARDIMCI ZABITA HİZMETLERİ
Deneyimli personelimizle işlerinizde daha az sorun yaşayıp, daha çok verim almanızı sağlıyoruz.
TEKNİK BÜRO PERSONELİ HİZMETLERİ
Nitelikli çalışanlarla hızlı ilerleyen iş süreçlerinin oluşmasına katkı sağlıyoruz.